Arhiva bloga

subota, 12. travnja 2014.

Kreativna radionica u školi Vikotor Car Emin, Staro Topolje

Ova je radionica provedena u školi, ali nije ništa manje od onoga što će se raditi u Čarobnoj ploči pa da podijelimo malo uskrsnih ideja, možda će biti nekome od koristi.
Najbolji dio svega ovoga je kada čujete da vam učenik 4.razreda kaže da mu je to najbolji likovni do sada. :D
O svemu bi ovome učitelji mogli odmah krenuti polemizirati i reći kako nije sve u zabavi. I za takve imam odgovor. Reći ću im samo da se prisjete svojih dana u školi. Nikome od nas nije bilo zanimljivo, većinom je sve što smo radili bilo dosadno, nepotrebnih informacija koliko želiš, učenje suhoparno, ni sam ne znaš što će ti pola toga što učiš, ali eto, netko je rekao da se mora, pa ti onda jednostavno moraš. :/
Učitelj bi trebao biti netko tko je u mogućnosti na zabavan način poučavati, netko tko će se truditi bez obzira koliko loših dana imao, netko tko je još u svom srcu dijete. :) Jer djeca su čisti primjer da je svijet jedna velika zabava i ja uživam u tome. Ako ih neće nitko slijediti, ja znam da ja hoću...:D
Svaka čast izuzetcima, ali nismo svi rođeni Einstaini, likovno nadareni, glazbenici pa mislim da im makar možemo omogućiti da uče kroz zabavu i zapamte ono najbitnije za cijeli život.
Nego otišla sam daleko od svoje kreativne radionice pa da se vratim onom bitnijem. Djeca su uživala praveći svog zeca i kutije za jaja, na njihovim licima vidjela se sreća, a meni je to ono što vrijedi, ono što je bitno.

Kutije za jaja su bojili bijelom fasadnom bojom. Prvi put su se upoznali s tehnikom decoupage i mislim da su to odradili odlično.
Uz bolje kistove bilo bi lakše, ali i ovako je bilo uspješno. 



Pokazala sam im kako se kida salveta i na koji način lijepi, a ostalo su napravili sami, bez mojih sugestija.
Ne znam koliko se vidi, ali čak su i na kutije stavljali glitter. :)
 Nisam slikala sve kutije. :(
Uvijek nešto uspijem zaboraviti. ;)
Ovo su kutije prvog razreda.
 
Zečeve smo isprintali i izrezali. Nalijepili smo ih na jači karton da se ne savijaju. Imali su vatu od koje su mogli napraviti krzno, gumbiće, trake, perle, glittere. Kao što vidite, svatko je to napravio na svoj način. Ja zaista ne mogu odlučiti koji mi je bolji, svi su mi odlični!

Ako netko želi zeca ovdje je poveznica :
http://www.firstpalette.com/tool_box/printables/bunnymask.html 

Vatu i gumbiće su neki lijepili običnim školskim ljepilom u sticku, a neki tekućim. Uglavnom izenadilo me to što se može zalijepiti i ovim običnim. :)

 Ovo su radovi prvog razreda. Odlično su to napravili.
Glitter im se svidio svima pa ga je bilo svugdje, na zečevima, kutijama, stolovima, učionici...
Ali da pohvalim cure iz 4.razreda, kada smo završili odmah su se dale u čišćenje razreda. Ostali su sredili svoje stolove i izgledalo je kao da se ništa nije radilo. :)

Prvi razred. :)

Valentina i Petra
Ivan i Mihael
Željka i Marta P.
Ivan i Tin
Klara i Dragan
Dragan i Bruno


Učenica 4.razreda educirala nas je kako možemo sami napraviti gumbiće! :D

Pa poslušajte što nam Marta P. ima za reći :
 Mlijeko pomiješate s octom. Pričekate da se stvore grudice, onda odvojite tekućinu i smjesu koja izgleda kao sir. Nakon cijeđenja dodate boju (moze biti prehrambena ili tempera ). Smjesu stavite u nekakav oblik npr.čep od boce i napravite rupice kroz koje ćete provlačiti konac. Pričekate da se smjesa stvrdne oko sat vremena i imate gumbe!

Ugodne praznike svima!
Voditeljica Čarobne ploče Tamara













  01 09 10

Nema komentara:

Objavi komentar