Arhiva bloga

ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Igrokaz Charleston

Posljednjeg dana škole učenici 1. i 4. razreda OŠ Viktor Car Emin u Starom Topolju imali su, između ostalih aktivnosti, igrokaz Charleston koji su uvježbavali sa mnom.
Entuzijazam je bio sličan pokladskom, međutim ovdje smo se malo više potrudili pa smo uz odjeću dodali igrokaz koji smo zajedno osmislili(začudili bi se kojom brzinom) :). 
U sklopu igrokaza bio je i ples s pravim Charleston koracima koji su nekome predstavljali užitak, nekima muku, ali svi su naučili plesati. :)


  

Odjeća nije predstavljala nikakav problem, djevojčice su nosile moje haljine i dodatke kako bi bile što autentičnije.

  

Morali smo i ambijent povezati s temom pa sam od kuće donijela stol, stolice koje sam restaurirala, vazu, kovčege, krletku i slično.



Dečki su dobili šešire, tregere i leptir mašne.
Neki su imali i puške za početak igrokaza. To ćete vidjeti u videu.



Dečki razgovaraju o plječki koja se dogodila večer ranije.
 

Do stola pristižu Coco Chanel i Elna pokazati svoje najnovije kreacije. :)



Lijevo 1.razred, dečki glume braću Totto koji su opljačkali kockarnicu Lokot večer prije.
Doveli su ženske pratilje kako bi začinili večer plesom. :)
 



Gossip girls. ;)



Lijevo Marta u ulozi Coco Chanel, sredina Željka (kao Greta), desno Klara (kao Elna).



 Razred i ja. :)
Moram priznati da sam jako tužna što nas 4.razred napušta. :(





Ples Charleston.





Uživajte u videu!




Svaka čast učenicima, bili su odlični i veliko im hvala na trudu i entuzijazmu!
01 09 10

Nema komentara:

Objavi komentar